Tjock tjock i halsen

Kan det bli bättre? Är snart intagningsprov till musikgymnasiet jag vill gå på, och jag blir bara sämre och sämre i halsen, kan det vara ödet som tycker det är kul att bestraffa mig kanske? Argh, jag vill vill vill INTE vara sjuk, då måste jag ändra låt om min röst inte klarar av den, och det har jag inte alls lust med, suck. Någon vänlig själ därute som kan ge mej bra tips som gör halsen bra snabbt? Uppskattas!

In other news; Halsyrran och hennes pojkvän var hemma idag från London, blev en väldigt sen födelsedags-& julklappsutdelning för min del, fick massa söta små grejer, ska ta kort på det sen och lägga upp det här för dem som vill se ;) Matt (syrrans bf) är proffsfotograf, så han visade lite olika saker, och tyckte mitt val av systemkamera var goodie goodie. Har nämligen bestämt att jag ska spara ihop till en CANON EOS 450D + lite olika objektiv, och den är tydligen riktigt bra, så tjohopp på det :) Nu är det bara pengar som fattas, haha, men det fixar sig under sommarjobbet:) Någon annan här som har hittat sommarjobb? Kommentera ! :D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Unik besökare?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Skriv en liten rad här:

Trackback
RSS 2.0