Smile! *klick*

hejsan

ja, skolkdagen idag började ju underbart med högstadiets sista kemiprov, gick hyfsat för mig iaf, hoppas på vg. Sen en lite smått flummig tyskalektion, och SEN......*dadam!* AVSLUTNINGSFOTO! :D Våran klass körde "brat"-tema , alla skulle va brats och texten blir "OM vi kom in i musikklass?Vi kom knappt ut!" fattar ni? nehe?! jaja, vi fattar , det är de som är huvudsaken (JA, det är Björn Gustafsson-skämt, calm down). Sjukt kul hade vi iaf, jag fick sitta på nåt konstigt sätt i 10 min, så hade mycket mjölksyra kan jag lova! Sen blev det lite enskilda 'pose'-bilder, karin och jag gör bästa biotch-blickarna, that´s for sure, haha. Och vi älskar Sussies champagneglas med pengar, ahhahahah :). Sen blev det tråkiuga lektioner resten av dagen, olimpia, ja angelica, amanda o ebba drog till hemköpt innan svenskan, där vi hade ett litet mindre gräl med stella huruvida hon och angelica tjurade x) Sjukt kul lektion, ja satt mest och lyssnade på stella och angelica som gnabbades värre än småbarn, det var liiite kul faktiskt x) Anyway, nu ska jag skriva på Hemsöborna-uppsats, take care :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahah jah fattade:D kan du förstå dt haha :D

jah som alltid är trögast typ i hela världen <3

2009-03-10 @ 21:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Unik besökare?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Skriv en liten rad här:

Trackback
RSS 2.0