Bara 10000 prov kvar, I can make it!

Hej bloggisar :)

Nu är jag sjuk igen :/ min hals är som sandpapper, huvet snurrar, näsan är täppt och hela köret. Blir ingen skola imorrn, så då kan ja ju träna på Bella´s Lullaby som jag har bestämt mej att ja ska sätta på piano :) Och gitarr om det nu ska va så nödvändigt Karin ;)

Iaf så hade vi nationella prov i svenska idag, uppsatsdelen. Gick väl hyfsat skulle jag tro, va klar efter 1 ½ tim så ja fick sitta i en halvtimma o vänta innan dom släppte ut mej, och den kvalitetstiden tillbringade jag med min älskade Twilight-serie :D Grymt bra är dom, ja kan läsa om dom hur många gånger som helst utan att de blir långtråkigt, creds till Stephenie! :) + att Karin och jag är fett pepp på Twilight-kvällen, funderar bara på om vi ska vänta till DVDn kommer ut, eftersom den har bättre kvalité än hennes, fats den kmr inte ut i sverige förns 21 april tror ja, så det är ett tag kvar. Men till dess har jag alltid böckerna och det älskade soundtracket, så jag kan nog hålla mig :) Sen kommer bok nr 4 ut i mars, och jag vet typ redan allt som händer i den eftersom nån liten förrädare har skrivit om det på wikipedia, och dum blondin som jag är gick jag ju in och läste allt.....SUCK. Men jag vill läsa den endå, för Karin tjatar om att den är bäst av alla 4 :)

Kanske borde lägga till att Sara förstörde Emil och Karins dag idag genom att avslöja vad som hände i boken fast dom inte ville veta, så nu e hon hatad, haha ;)




Nu ska ja sova så ja kan bli frisk snabbt, puss o hej


♥ Eva-Lotta

Kommentarer
Postat av: Soffy

Jag har en vääääldigt svag känlsa av att det bara är jag som kommenterar din blogg xD

2009-02-07 @ 14:28:28
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Unik besökare?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Skriv en liten rad här:

Trackback
RSS 2.0