Some info about me

PERSONLIGT
Vad heter du: Eva-Lotta (blääch)
Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig: Inget
Vart bor du: Gammalkil
Hur lång är du: ca 170
Hårfärg: blont



KLÄDER
Vad använder du just nu för jacka: blå tjockisjacka (typ michelinman)
Vad använder du just nu för skor: mina älskade bruna stövletter elr svarta sommarskor
Favoritfärg på kläder: svart!
Vilka kläder skulle du vilja ha just nu: svart skinnjacka =)
Hur mycket köper du kläder för i månaden: runt 100, mamma köper åt mej annars
Vad har du för jeansstorlek: 26?
Vad har du för skostorlek: 38/39
Vad har du för tröjstorlek: XS


SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag
Du pratade med: syster
Du gick på bio med: måste vart i somras me sussi, emma, emil :)
Du gick på stan med: della o bella
Du kysste: .....
Du kramade: min hund :]
Du pussade: .........
Du hade sex med: .........
Skällde på dig: Nattaly xO


HAR DU NÅGONSIN
Sagt, jag älskar dig, och menat det: typ
Bråkat med ditt husdjur: jaaa
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag: naej, men velat det mååånga ggr


STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på: ohja
Är du ensam nu: ja
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta: just nu alla från Twilight <3
Vill du gifta dig: Ja
Vill du ha barn: Ja


 EXTRA STUFF
Tar du droger: Absolut inte
Vilka är dina bästa vänner: Nathaliieee <3333
Vad är du mest rädd för: att bli sårad....
Vilka kläder sover du i: trosor, tröja/linne
Vart vill du gifta dig: vetej
Vem hatar du verkligen: den personen vet
Varit kär: ja..
Kör du bil: naej
Har du ett jobb: nepp
Gillar du att ha folk omkring dig: beror på
Är du ett hälsofreak: nae
Har du någon tatuering: nej


DE SENASTE 48 TIMMARNA, HAR DU
Gråtit: mm..
Köpt någonting: ne
Varit sjuk: eh, typ
Sjungit: Yes
Sagt, jag älskar dig: nej..
Velat säga till några att du älskar dem: ja, men inte vågat
Träffat någon ny: jaa, alla galningar på min kurs :D
Saknat någon: Som fan.
Kramat någon: aa
Kysst någon: nepp


VILKEN
Tidning läser du: Corre & expressen
Buss åker du oftast: 552, 12
Frisyr har du: morronfrilla
Dag fyller du år: 29 nov


SENASTE
Film du såg: Twilight <333
Sak du stal: Aldrig stulit nåt
Mat du åt: pappas stek med ris och pepparsås








♥ Eva-Lotta


Kommentarer
Postat av: Soffy

HA HA xD Du har en blogg seg & jag länkar till den ;) <3

2009-02-03 @ 18:48:17
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy

jag vet x'D

2009-02-03 @ 18:56:23
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Unik besökare?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Skriv en liten rad här:

Trackback
RSS 2.0