Härligt, verkligen härligt

Tjohej alla bloggisar

Denna dag är för mej helt onödig, sitta och åka in till stan för en 40-min lektion, o sen vänta 2 tim på att nästa buss ska gå så man kmr hem....varför inte bara ta bort onsdagar helt och hållet, så blir alla nöjda? Vi slipper gå till skolan och lärarna slipper ha oss, vilket resulterar i att dom inte behöver skrika på oss, alltså får dom inte ont i halsen och blir tjuriga över det, ganska smart ey? Just my opinion, men jag skulle mycket hellre stannat kvar i sängen i några år till, känns som om ja alltid är trött numera, får se till att somna innan 3 inatt kanske, hehe. Men vad gör man när man fått tillbaka sin älskade bok 'Om jag kunde drömma' så man kan läsa om hela serien igen? Precis, man läser den hela natten lång, fast jag somnade med den på näsan. Nästa gång häller jag i mej en kanna kaffe innan så jag orkar, men då blir jag hyperaktiv som Angelica, o då kan man inte sitta still o läsa en bok ;)

Uppvaknandet var dock ett av de bästa någonsin, jag hade legat och lyssnat på Rob Pattinson-låtar hela natten, ich när jag vaknade had eja på nåt sätt lyckats dra ur hörlurarna ur mobilen, så den första sak jag hör när jag vaknar e Rob som sjunger 'I´ll wrap you in my aaaaaaarms' , DET är en bra morgon det. Några skivor av mammas morotsbröd till det och jag är pigg och hurtig som en studsboll =)

Jag måste ge lite creds till Karin oxå, som har lyckats lära sig nästan hela Bella´s Lullaby utantill på piano, duktig Karin ;) Så nu sitter jag också här och trälar med keyboarden, och det går framåt, har lärt mej ungefär halva nu, and I want mooore! Sen kom Karin på att vi kunde ha en 'Twilightkväll' , alltså kolla på filmen, lyssna på soundtracket (RobRobROB!) läsa, äta mat o massa. Den idén gillar jag mycket, bravo än en gång Karin :)



Nejnu ska jag tillbaks till att öva igen, ha det gött alla små bloggister



♥ Eva-Lotta

Kommentarer
Postat av: Soffy

JAG BESÖKTA ;D <3

2009-02-04 @ 19:26:58
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy

yahw x'D btw. om du kommenterar andra bloggar så får du besökare ^^ smart <3

2009-02-04 @ 19:41:50
URL: http://schwarz.blogg.se/
Postat av: Soffy

aha ;D <3

2009-02-05 @ 15:58:44
URL: http://schwarz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Unik besökare?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Skriv en liten rad här:

Trackback
RSS 2.0