Ny inriktning?

Hej alla
Tog mej en funderare nyss, och kom på att jag kanske skulle ändra bloggens inriktning till musik? Eftersom det är något jag sysslar med dagligen så tänkte jag "varför inte?". Något jag kan och är intresserad av, perfect match liksom. Aja, ni får slänga in en kommentar angående dethär, så att jag kan bestämma mig :)

I alla fall så hade lilla jag nationella prov i Tyska idag, uppsatsdelen. Gick rätt bra, skulle tippa på någonstans runt VG-MVG, men det får vi väl se senare. Hoppas få bra iaf, så att jag kan ha kvar mina betyg jag har nu. Lite surt om man skulel sänka sig och inte komam in på det man vill sen i höst. Visserligen är det inget problem för mig eftersom jag ligger 150 p över lägsta, men man kan ju inte låta bli att oroa sig i alla fall.

Men, nu ska här sussa i kudden, hopp o gonatt
/Eva-Lotta

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Unik besökare?

E-postadress: (visas bara för mig)

URL/Bloggadress:

Skriv en liten rad här:

Trackback
RSS 2.0